-->
The ‎worled ‎ ‎today ‎- ‏العالم ‏اليوم ‏ The ‎worled ‎ ‎today ‎- ‏العالم ‏اليوم ‏
recent

آخر الأخبار

recent
recent
جاري التحميل ...

 قصه بنت في الجامعه









قصه بنت في الجامعه :-


مين كريم اللى عملى Like ده , شكله حلو ,اما اخش اشوف بروفه , اوووه ده فى جامعه القاهرة يبقى اكيد شافنى و عايز يتقدملى و بيstalk على البروفيل , اصلى كاتبه حته من اغنية ماجدة الرومى , كده يبقى ذوقة عالى زى كنت متأكده ان بينا حاجات مشتركة كتير , ايه ده ده دكتور مممممم بموت فى البالطو الابيض بس هو معاه بنات حلوه فى الدفعه , اشمعنى انا , اكيد اختارنى عشان شخصيتى , ده متصور فى الجيم , كويس والله فكرنى انا عايز انزل الجيم عشان انا عملت فورمة ابو انس السورى , لازم انزل بردو هو حبنى عشان شخصيتى بس الشكل مهم بردو اكيد مع انى بحب جسمى و اللى هيحبنى هيحبنى عشان روحى اكيد , ايه ده مين نانسى اللى بتكلمه فى الكومنتات , ايه ده ايه ده ديه عملاله تاج فى مطعم سوشى , كده ياكريم بتخرج مع نانسى المعفنة ديه , ايه ده ثانية واحده ده متصور معاها فى قاعه خطوبة , يانهارك اسود ياكريم انت خطبت, كده ياكريم ياخاين انا كنت عارفه ان الرجاله كلهم كده , ربنا مش هيباركلك عشان كسرت قلبى وانا انسانه بريئة وحبت واحد قال يحميها , ايه ثانية مين تامر اللى عملى like ده , شكله حلو, اما اخش اشوف بروفيله ............

كاتب الموضوع

Mahmoud farag

0 تعليق على موضوع :  قصه بنت في الجامعه

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات



    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    التسميات

    تابعنا على فيسبوك

    عدد زوار المدونه

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    The ‎worled ‎ ‎today ‎- ‏العالم ‏اليوم ‏

    2019